CENTRO DARBO LAIKAS

8.00–20.00

PROJEKTAS

Nuorodos

Edukaciniu patirciu bankas

 

logo sm 118

Pagalba

logo footer sm

  

Tv linija

tevu linija internetas

emokykla logo

  

Beneris vieinimui Nr 1

 

 

 

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Veiklos 2021 m. balandžio 6–9 d.

100Temos:

  1. Kas pievelėje gyvena?
  2. Lauko džiaugsmai.
  3. Saugus elgesys su elektra.
  4. Pasaulinė sveikatos diena.

Kūrėme: „Kiškis su morka“ (erdvinis darbelis), „Lempa“ (karpymas, klijavimas, spalvinimas), ,,Lizdelis paukščiukui“ (gamtinė medžiaga), ,,Drugelis, kirmėlytė ir saulytė“ (aplikavimas pistacijų lukštais), ,,Pievelės gėlytės“ (vaškinės kreidelės, akvarelė).    

Pasivaikščiojimų metu iš gamtinės medžiagos darėme lizdelius, medžiuose ieškojome inkilų, iš akmenukų darėme kiaušinius. Džiaugėmės muilo burbulais, bėgiojome, žaidėme, tyrinėjome.

Pažymėjome Pasaulinę sveikatos dieną – kartojomės, kaip teisingai valytis dantukus, daug judėjome.

N U O T R A U K O S

Veiklos 2021 m. kovo 22–26 d.

301Temos:

  1. Grįžtantys paukščiai – varnėnas, pempė, gandras.
  2. Atbundanti gamta – beržas.
  3. Kur dingsta sniegas? Kaip keliauja vanduo?
  4. Raidė ir garsas U.

Kūrėme: „Inkilas“ (erdvinis darbelis), „Raidė U“ (marginimas), ,,Paukščiai renkasi inkilėlius“ (karpymas, klijavimas, piešimas), ,,Gandras“ (aplikavimas), ,,Pempė ir jos lizdas“ (lipdymas), ,,Beržas“ (gamtinė medžiaga).    

Tyrinėjome vandenį, darėme medūzas, aiškinomės ar gali magnetas pritraukti sąvaržėles esančias vandenyje, piešėme vandens gyvūnus.      

Pasivaikščiojimų metu stebėjome vandenį – iš kur tiek balų, kaip gyvena upelis, ar ežere daugiau vandens?

Pažymėjome Pempės dieną, Gandro sugrįžimo šventę, Vandens dieną.

N U O T R A U K O S

Dalyvaujame gerumo akcijoje

MES GALIME APKABINTI TĄ, KURIS VERKIA...

PRAJUOKINTI TĄ, KURIS PYKSTA...

PRISĖSTI ŠALIA IR PAGUOSTI...

MES GALIME TAPTI KAŽKAM VISKUO...

VISI KARTU MES GALIME TIEK DAUG...

     Darželio vaikučiai prisijungė prie socialinės gerumo akcijos ,,SVEIKA, SAULYTE!", skirtos išreikšti palaikymą ir toleranciją žmonėms su Dauno sindromu ir jų šeimoms.

 

  • 101
  • 102
  • 103

Simple Image Gallery Extended

 

 

Veiklos 2021 m. kovo 15–19 d.

100Temos:

  1. Esu draugiškas vaikas.
  2. Mūsų emocijos.
  3. Kaip šiuo metų laiku atrodo ežeras? Kaip gyvena žuvys?
  4. Gyvūnų pėdos. Voverė.
  5. Kūno dalys – kur jos, kiek jų turiu?

Savaitė skirta prevencijai – geriau pažinti draugą, suprasti ir įvardinti savo emocijas, kaip jas išreiškiame. Jos metu piešėme fraktalus klausydami ramios muzikos, žaidėme grupinius žaidimus ,,Gera būti kartu“, draugavome su Tylos karaliumi, klausėmės ir aptarėme pasaką ,,Ranka muštukė“, kūrėme bendrą darbelį iš kinetinio smėlio.

Kūrėme: „Gėlė draugui“ (aplikavimas), „Aš ir mano geriausias draugas“ (piešimas), ,,Voverė“ (karpymas, klijavimas), „Spalvotos žuvytės“ (erdvinis darbelis), ,,Ežeras, sala“ (piešimas akvarele žiūrint pro langą netradicinėje aplinkoje).          

Pasivaikščiojimų metu piešėme kreidelėmis, važinėjomės dviračiais, išbandėme ar galima važiuoti rogutėmis be sniego :)

N U O T R A U K O S

Veiklos 2021 m. kovo 8–12 d.

101

 

Temos:

  1. Tulpė. Svogūninės gėlės.
  2. Skaičiuojame 10 ribose.
  3. Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo diena. Sakmė apie Gedimino pilį.
  4. Geometrinės figūros.

Kūrėme: „Gėlytė“ (žiedlapių piešimas), „Tulpė“ (lankstymas, klijavimas), ,,Kuriu iš geometrinių figūrų“ (dėliojimas, vedžiojimas, piešimas), „Legenda apie Gedimino pilį“ (spalvinimas), ,,Laukiame pavasario“ (piešimas).          

Minėjome 40-ties paukščių dieną – jos reikšmę, vardinome, kiek žinome paukščių pavadinimų, klausėmės jų garsų, dainavome ir šokome ,,Garnys, garnys turi ilgas kojas“.

Augalų klasėje tyrinėjome svogūnines gėles.

Pasivaikščiojimų metu stebėjome pėdas ant sniego, važinėjomės rogutėmis.

N U O T R A U K O S

Veiklos 2021 m. kovo 1–5 d.

303Temos:

  1. Raidė C.
  2. Sėklos, sėklelės.
  3. Lyginimas pagal 2 požymius.

Kūrėme: „Mano augalėlis“ (pieštukai, flomasteriai), „Mano sėklelės tvarkingai sudėtos“ (gamtinė medžiaga, klijavimas), ,,Ananasas“ (spalvinimas vandeniniais dažais), „Mandala iš sėklyčių“ (kūrybinis darbelis), ,,Varvekliai“ (vandeniniai dažai, pūtimo technika), ,,Rykliukas“ (lankstymas), ,,Varna“ (kūrybinis darbelis), ,,Raidė C“ (aplikavimas).

Sėjome sėkleles ant vatos tamponėlių, stebėjome kas su jomis vyksta. Ieškojome obuolio sėklelių.

Pasivaikščiojimų metu stebėjome ežero ledą. Kalbėjomės apie saugų elgesį. Žaidėme futbolą.

N U O T R A U K O S