2018 m. spalio 22–26 d. darželinukai vykdė edukacinę programą „Ežero pakrantės gyvoji-negyvoji gamta“. Vaikai rinko gamtinę medžiagą (medžio žievę, lapus), klijavo iš gamtinės medžiagos medį, ežiukus. Ėjo pasivaikščioti į poilsiavietę, žaidė žaidimus gamtoje, stebėjo ir tyrinėjo miškelyje rastus pelių urvelius, rinko pušų ir eglių kankorėžius. Kalbėjosi apie aprangą, pieštukais piešė šiltą megztuką, galvojo sąvokas, susijusias su žodžiais „ežys“ ir „megztukas“. Prisiminė, kas augo sode, „konservavo“ vaisius. Stebėjo besikeičiančias gamtos spalvas, akvarele tapė klevo lapus.
N U O T R A U K O S
Didžiąją laiko dalį vaikai leido lauke. Susipažino su rudenį vykstančiais darbais:grėbė lapus, skynė obuolius. Žaidė žaidimus lauke ir grupėje. Iš lapų statė bokštus, rengė lapų mūšį, slėpėsi lapų krūvose, rinko gamtinę medžiagą, stebėjo ežere plaukiojančias gulbes ir antis.Taškė akvarele ant popieriaus ir lapų. Stebėjo lapų formas, dydį. Aplikavo obuolius. Vykdė edukacinę programą „Gyvoji – negyvoji ežero pakrantės gamta“, stebėjo ir tyrinėjo pakrantėje esančius akmenis, rinko kriaukles, dėliojo iš gamtinės medžiagos mozaiką „Sraigių takas“, darė eksperimentą „Plaukia ar skęsta“, žvejojo, plukdė laivelius, iš pušies spyglių darė „Ežiukus“.
N U O T R A U K O S
Vykdant edukacinę programą „Gyvoji – negyvoji ežero pakrantės gamta“ vaikai dalyvavo pamokėlėje kaip gyvūnai ruošiasi žiemai „Kas slepiasi po medžio žieve, akmenimis ir lapais“. Tyrinėjo ir stebėjo sliekus, vabaliukus, varlytes. Piešė kirmėlytes. Kempingo teritorijoje rinko grybus, iš šakų statė palapinę. Iš gamtinės medžiagos kūrė ežių šeimyną, skaičiavo juos, rinko vardus. Lygino pelėdos ir rudens lapų spalvas, darė darbelį iš lapų „Pelėdžiukė“. Aiškinosi kam reikalingas raštas ant bato pado, batukais piešė ant šlapio smėlio. Nustebino auklėtojas atradimu, kad ir iš spyglių galima statyti pilis :)
N U O T R A U K O S
Ačiū tėveliams dalyvavusiems kūrybinėje parodoje iš rudens gėrybių „Daržo, sodo ir miško gėrybės mano kūryboje“.
2018 m. spalio 8 d. į ikimokyklinio ugdymo grupę atvyko Utenos rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuro specialistė Žydrūnė Bernotienė. Vaikai kalbėjosi apie daržovių naudą,aiškinosi koks maistas dažnai turėtų pakliūti į lėkštę, koks ne. Vaikai vardijo pažįstamas daržoves, rinkosi ką jie norėtų nupiešti.
Warning: No images in specified directory. Please check the directoy!
Debug: specified directory - https://sudeikiai.utena.lm.lt/images/2018/foto/bernotiene20181008
Veiklos vyko grupėje ir gamtoje, vykdant edukacinę programą „Ežero pakrantės gyvoji – negyvoji gamta“. Vaikai stebėjo ir tyrinėjo ežero pakrantėje augančius grybus, kerpes, kempines. Tyrinėjo lytėdami, uostydami. Lygino dydį, kvapą, spalvą, paviršių.Skaičiavo ant medžio kelmo augančius grybus. Darė kūrybinį darbelį „Grybai“.
Ėjo pasivaikščioti ežero pakrante į netoliese esantį Alkų kaimą. Stebėjo pakrantėje augančius medžius, krūmus, rinko lapus herbariumui. Stebėjo pakrantėje besiganančią karvutę, aptarinėjo išvaizdą, svarstė kokią naudą žmogui duoda karvutės ir t.t.
Grupėje klijavo herbariumą, spalvino lietaus batus.
Ežero pakrantėje statė smėlio pilis, aiškinosi koks smėlis tam tinkamas. Iš akmenukų aplikavo „Žuvytę“, vardino žuvis, kurios gyvena Alaušo ežere.
Lankstė ir spalvino laivelius, aiškinosi laivų pavadinimus.
Iš spygliukų statė skruzdėlyną.
N U O T R A U K O SVaikai stebėjo ir tyrinėjo gamtą, rinko gamtinę medžiagą: lapus, akmenukus, kriaukles, kūrė kūrybinius darbelius. Lauke spalvino grybus, piešė ant šlapio ežero pakrantės smėlio medžio pagaliukais, aplikavo medžio lapais, kūrė pasakojimą apie kriauklytę. Žaidė judriuosius žaidimus lauke, matavo medžių kamienų storį. Kalbėjo apie orus, mokėsi naudotis skėčiais.